Faste læsere

tirsdag den 8. maj 2012

Touch of NEON....






Idag har jeg fri og det skal udnyttes med datteren min. Vi skal ud og købe lidt godter til prinsessen <3 og noget der kan hjælpe mig af min høfeber, hvor er det dog bare død træls at døje med det.... Håber jeg ikke at I andre også gør...

Jeg er helt vild med at neon igen er blevet så hot. Jeg elsker det tvist det kan give et helt klassisk outfit eller hvordan det sammen med andre farver kan få alle i sommer humør. Kom sol, kom sommer - UDEN høfeber :-) Jeg har tilført mit outfit en smule neon ved at påfører den neglelak, fin ikke ? Den er blot fra en eller anden bod på et marked jeg var til, men jeg synes den er ret cool...

Her er dagens outfit: Jeans model slender Tiger of sweden, skjorte vintage, læderjakke custommade, peeptoe sko Bianco, Øreringe Zarah Voigt Ur og ringe har I set masser af gange nu, men jeg bliver aldrig træt af dem...

1 kommentar:

  1. Hej Lonnie Mange tak fordi man må kikke med.. kunne altså godt tænke mig, du lavede det sådannet at, man kan kan følge din blog via blogspot, det gør jo også der bliver flere faste læser. ha en dejlig dag knus Louise

    SvarSlet