Faste læsere

onsdag den 16. maj 2012

Going military today...

- Mere eller mindre i hvert fald...:-) min vest er hvert fald lidt hen af den stil... Lidt, jeg sagde lidt... Jeg synes det holder 100 % a smide en vest udenpå din jakke om den så er af læder eller som min her en cowboy jakke, så ser det altså bare fint fint ud...

Dagens outfit: Tiger of sweden jeans, vila satin bluse, cowboy jakke H&M, vest vintage, halskæde gave, taske Bianco gear og støvletter Billi Bi..





Vil lige sige tak til alle jer som kommer herind på min blog og lurer. Jeg prøver hele tiden af lærer noget nyt og gøre den bedre. Så håber I hænger på så længe, det skal nok blive rigtig godt med tiden:) Men som med alt andet blev Rom ikke bygget på én dag....Det er slet ikke så nemt som det der ud til, så hatten af for modebloggerne rundt omkring i verden. Altså de gode... de rigtige gode.. Dem kan man ikke andet end a blive dybt inspireret af... :-)

Så der fridag imorgen.. jaaa tak... nyd den med dem i holder af og husk at besøge bloggen igen... // Lonnie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar