Faste læsere

onsdag den 25. april 2012

En gammel kending ser atter dagens lys....

kender I det man kigger i sit kæmpe store klæde skab fyldt med diverse lækkerier, men det eneste man tænker på er hvad man mangler for at klædeskabet liiiige ville være HELT perfekt... - jeg har konstateret at det nok aldrig kommer til at ske... :-)



Men her til morgen giv jeg i kælderen og fandt mine forårs jakker frem. Der blev alle skindjakkerne fandt jeg pludselig min gamle trendcoat. Den er blot fra H&M, men da den havde sin bedste levetid hang den konstant på mig... 

Dagens outfit var skindbuks fra Gestuz, trendcoat fra H&M, strik fra vero moda, Øreringe fra Erbs og Bjerke og ankelstøvler fra Won Hundred.... 

Jeg kommer til at gå tidligt til køjs idag.. ZZZZzzz.. Go aften allesammen :-) 

// Lonnie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar