Faste læsere

søndag den 22. april 2012

1...2..3 - det en prøve :-)

- og så alligevel ikke helt... Nu går det løs.. ENDELIG! jeg vil igang med at blogge har prøvet at få det op og stå tidligere, men med en datter, en bouns datter og kæreste er tiden knap. Det skal dog ikke holde mig fra at stjæle tid til at få gang i min blog... Jeg bruger meget tid at læse diverse blogge, og jeg nyder hvert et min. Så tak for en masse inspiration og en lidt større gæld... :-)

Det lyder næsten som en dating annonce, men synes nu alligevel jeg bør præsentere mig selv... Here we go.
Mit navn er Lonnie Lund. Jeg er en sucker for alt der hedder mode, og det har jeg vel egentlig altid været. Min mor beretter i hvert fald om en lille pige der i en tidlig alder elskede og klæde sig ud og klæde sig på... meeeenn er det fleste piger ikke bare sådan :-)
Min stil er ikke i en bestemt retning og jeg er meget humør bestemt mht hva dagens outfit byder på.. Men alt det og mere til, finder I ud af kende som bloggen skrider frem...
- lad os klø på.... Velkommen til de damer.... Håber I vil finde dem godt til rette her:-)

1 kommentar:

  1. Hej Lonnie velkommen til blogland pas på du bliver afhængning af det. Det ville være godt hvis du laver det så man kan følge din blog. det laver du inde i layout. Bare spørg hvis der er noget, måske kan jeg svare. Klem Louise http://likemormor.blogspot.com

    SvarSlet